Dag 4 - Peach/mango Smoothie

God morgon!
Vaknar ovanligt tidigt nu för tiden. Men kan ju vara för att jag måste tvinga mig till sömns så jag slipper gå hungrig. De är kvällarna som är värst då kommer allt sötsug fram. Men de måste försvinna snart. De e ju dag 4 idag utan mat och socker. Känner mig duktig :)

Till frukost i morse fick de bli en Smoothie Peach/mango.
Den va riktigt god. Syrlig och väldigt mättande.



Ska testa dem andra smakerna oxå faktiskt. Dem ser oxå smarriga ut.
Ska finnas i blåbär oxå. Att man inte har smakat dem förut. Ett tips, testa som mellan mål.
 


Nehe, nu ska jag ta mig lite svart kaffe till, får passa på. För måste trappa ner innan operationen, så man inte får koffeinabstinens. Men de kommer gå bra. Värre med rökningen. :s
Men de är bara att kämpa på cimmie..

 



Kommentarer
Hea

Starkt av dig som orkar gå på en sån här diet, jag hade nog gett upp efter en dag ;)

2010-02-24 @ 10:25:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0