129.7kg och en dum grej.

Hej hej. Idag har jag gjort nåt dumt. :o
Blev så röksugen och fick abstinens, så gick ner till kiosken och köpte Light cigg.
Kanske inte spelar roll om de va light men de kändes lite "nyttigare". Fick såna skuldkänslor efteråt.
Både att jag svikit mig själv och alla andra som stöttar mig.
Men kom fram till att man kanske kan ta ca 3 cigg om dagen. Inte som innan 25st.
Men vet inte får se om ja slänger detta paket. Vill ju, men ändå inte.

Får se hur ja gör.



Har iaf kommit ner till 129,7kg. Idag är de 8 dagar sen min operation och vägde 131.8kg när jag blev inlagd. Så lite har hänt sen dess. Har ju mkt svullnad i buken än.
Mina stygn på utsidan av magen klias. Så läker bra =)

Nu blir de o dricka vatten o sen blir de en skål med yougurt till Let´s Dance!
Ha en trevlig fredag kväll.



Kommentarer
Mia

Hej där,

Skönt att det gått så bra för dig med operationen. Själv är jag uppsatt på oplistan men vet inte om jag vill. Tvekade du aldrig innan? Ha det gott och lycka till på den fortsatta resan mot kilona...

Mia

2010-03-20 @ 17:48:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0