11 Dagar kvar!!

Har inte hunnit tagit före bilder än, dumma mig.
Hade ju kunnat om jag hade haft en kamera, men får åka hem till mamma och posa sen.

idag är de iaf 11 dagar kvar till operationen, de närmar sig med stooora steg. hehe.
Även -6kg.
Hoppas kunna gå ner mer innan jag läggs in.

Känner mig så mkt friskare fysiskt och psykiskt för var dag. Kan gå och lägga mig kl 21.00 nu, innan kunde jag inte somna försen kl 03.00. Kommer även upp lättare på morgonen. Pigg o glad =)

Ska snart iväg o kolla synen, som pappa har fått försig att jag måste göra, så de e bara haka på.

Sen får vi komma på nåt o göra idag, vill inte sitta inne när solen lyser! :) Glaaad!

Nehe, nu ska jag fixa mig och sen bege mig iväg.!

Ha en bra dag, de ska iaf jag! =)

puss


Masuimi Max <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0