19 Dagar kvar till Operation!

Hejsan.
Idag är de 19 dagar kvar till min Gastric Bypass Operation.
Så De är 3 veckor kvar, och  då börjar jag med min flytande diet idag.
Detta måste jag göra för att minska fettdepåerna runt organen för att underlätta att komma åt i magen under operationen. Så de är bara ara stenhård och hålla denna diet.

De e riktigt jobbigt dem första dagarna, att inte få tugga eller äta nåt annat en flytande diet.
Den dieten jag valt inför denna op är Allevo med Chocklad smak. Smakar som välling med choklad smak. De funkar men inte de godaste jag druckit. Men den är även den billigaste varianten, så de fick bli den.



Så detta är dag ett på dieten, de blir kämpigt, men de är de är de så klart värt för operationen!
Ska dricka 4 påsar om dagen, ca 800kcal. Och dricka minst 2 liter vatten om dagen. Så jag kämpar på.

Ska även ta nya bilder idag. Som en före bild av hela denna process.
Kommer bilder och info om vikt o längd senare.

Nu är de snöskottning på "to do list".



Kommentarer
Julia

Bra blogg!

ÄR den där äcklig? drickan?

2010-12-07 @ 14:25:32
URL: http://mrsjulias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0