Avgiftning på mat?

Igår va de dag 1 på min diet som ska följas fram till operations dagen.
Kändes som jag gick på nån slags avgiftning igår. Först kom skakningar i kroppen, jag frös som ett asplöv. Sen kom migränen! Usch o fy.. Migränen höll i sig till i morse, låg med en iskub på pannan, och sen till slut släppte de. huja.

Vet inte varför jag blev så, har ju lixom gått på dieter innan. Men men, de är bara på ´att idag igen med min goda välling/choklad diet.
Så får jag hoppas att jag inte blir lika dålig ikväll.




Kommentarer
Teresa

Hallå! Jag kommer följa din blogg och din viktresa.Du fixar detta ju..

Kram

2010-02-22 @ 14:00:53
Sam

Det var väl rätt länge sen du gick på en sådan diet? Det är nog inte så konstigt att kroppen reagerar då, den är ju inte van. Det lägger sig efter några dar, kämpa på!

2010-02-23 @ 10:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0