Dag 3 på dieten!

Sovit dåligt i natt. Vaknade med nackspärr. Som gick över till huvudvärk.
Tog min shake kl 9.00, och sedan en nutrilett vid 10 trodde jag behövde få i mig lite mer i magen. Men fortfarande huvudvärk. Kokade mig lite kaffe och tog en tablett. Så får hoppas de går över.

Inte roligt o gå på diet och sen få mens. Gah. Känner mig som en död val.

Min stora kärlek går på tv nu, den e söt. Tänk om fler människor kunde se mer vad folk har på insidan istället för att bara titta på de yttre. Och visst folk i filmen är överdrivet fula av allt smink osv men att man är tjock eller mullig gör väl inget? Vi kan vara sexiga även fast vi är några sizer större. ;)

Men om ett år så kommer jag inte vara så stor längre, men kommer aldrig ändra min syn på större människor. Dem/vi är lika vackra som alla andra. Efter som jag kommer då säga att jag en gång varit stor själv.

Men kommer ju heller aldrig ångra att ha fått en slim kropp ;)
Vill ju inte bara bli smal för att bli snyggare, utan för konditionen ska bli bättre, vill orka mer.
Få bättre självförtroende och självkänsla. Öka seratoninet, eller hur de stavas. Så man slipper medicinen och kunna må bra utan sånt skit.

Ska ringa och beställa mina stödstrumpor inför op nu, så jag har de gjort.

Nu får fan snön smällta, just nu är snön bara en dålig eller halv dålig bortförklaring till att man inte vill/kan ut och motionera lite.

Well well återkommer senare med mer inlägg. Här ska de bloggas!






Kommentarer
Carro

Du kommer klara det fint :) Ska bli spännande att följa din förvandling! Själv är jag på väg åt andra hållet :) Kram!

2010-02-23 @ 13:16:38
URL: http://hungerstrejk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0